حج فاطمی


گردیدن به دور خانه خدا نشاندهنده این است که به غیر از خدا گرد دیگری نگردید در طواف حرم خدا که نشانه عشق به خداست دل از دیگران تهی کنید. جان را از خوف غیر حق پاک سازید. امام خمینی (ره)

سوره قرآن
شهدای گرانقدر کاروان
پخش زنده حرم
طبقه بندی موضوعی
پادشاه عربستان رسما فرودگاه جدید مدینه منوره را افتتاح کرد.
فرودگاه جدید مدینه منوره در زمینی به زیربنای چهار میلیون متر مکعب احداث شده است که به گفته مقامات سعودی به افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران کمک می کند.
ظرفیت جذب مسافر در فرودگاه بین المللی جدید مدینه منوره، در مرحله نخست، هشت میلیون نفر، در مرحله دوم، هجده میلیون نفر و در مرحله سوم که بالاترین ظرفیت آن است، که از چهل میلیون نفر فراتر خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به نقل از سایت حج ، روزنامه سعودی عکاظ نوشت: ملک سلمان بن عبدالعزیز فرودگاه جدید محمد بن عبدالعزیز مدینه منوره را افتتاح کرد.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاح فرودگاه جدید مدینه منوره(که در حقیقت تکمیل فرودگاه قدیمی است)فیصل بن سلمان امیر مدینه، سلیمان بن عبدالله الحمدان رئیس هواپیمایی سعودی و دیگر مسئولان سعودی حضور داشتند.

شاه سعودی با بیان این که باعث افتخارش است که در شهر پیامبر(ص) حضور می یابد، اعلام کرد: کشور عربستان از امنیت و آرامش برخوردار است.

وی به بیان دلایل نامیده شدن فرودگاه مدینه منوره به نام محمد بن عبدالعزیز(یکی از فرزندان عبدالعزیز آل سعود موسس حکومت آل سعود در عربستان) اشاره کرد و افزود: دوست دارم تا به شما این اطلاعات را بیان کنم تا مردم مدینه بدانند چرا نام فرودگاه مدینه، به نام امیر محمد بن عبدالعزیز نامیده شده است.

شاه سعودی در ادامه از اماکن و قسمت های مختلف فرودگاه جدید مدینه منوره بازدید کرد.

فرودگاه جدید مدینه منوره در زمینی به زیربنای چهار میلیون متر مکعب احداث شده است که به گفته مقامات سعودی به افزایش سطح خدمات رسانی به مسافران کمک می کند.

سلیمان بن عبدالله الحمدان رئیس هواپیمایی سعودی، فرودگاه جدید مدینه منوره را گذرگاه مسافرانی دانست که وارد مدینه منوره می شوند که به گفته وی، اولین فرودگاه در فهرست فرودگاه های جدید عربستان است.

وی تعداد فرودگاه های عربستان را 27 فرودگاه دانست و گفت: هواپیمایی سعودی برای توسعه مستمر این فرودگاه ها تلاش می کند.

به گزارش عکاظ، ظرفیت جذب مسافر در فرودگاه بین المللی جدید مدینه منوره، در مرحله نخست، هشت میلیون نفر، در مرحله دوم، هجده میلیون نفر و در مرحله سوم که بالاترین ظرفیت آن است، از چهل میلیون نفر فراتر خواهد رفت.

این فرودگاه، اولین فرودگاهی در عربستان است که به طور کامل از طریق بخش خصوصی احداث شده است.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴
رسول برنگی

نظرات  (۱)

سلام رسول
برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی