حج فاطمی


گردیدن به دور خانه خدا نشاندهنده این است که به غیر از خدا گرد دیگری نگردید در طواف حرم خدا که نشانه عشق به خداست دل از دیگران تهی کنید. جان را از خوف غیر حق پاک سازید. امام خمینی (ره)

سوره قرآن
شهدای گرانقدر کاروان
پخش زنده حرم
طبقه بندی موضوعی

با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت استان تهران به نقل از سایت حج، جلسه شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، صبح امروز دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین سید علی قاضی عسکر، نماینده ولی فقیه در امور حج وزیارت وسرپرست حجاج ایرانی و با حضور آفای مهندس سعید اوحدی رییس سازمان حج و زیارت و معاونین بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در این جلسه با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛معنویت، بصیرت و همدلی اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۴ انتخاب شد.

براساس این گزارش، شعار حج هر سال با توجه به شرایط و اولویت‌های جهان اسلام انتخاب می‌شود.

این گزارش حاکی است، همایش‌های فرهنگی و اجرایی حج نیز با بهره گیری از رهنمودهای امام امت و مقام معظم رهبری و گرایش شعار هر سال تنظیم می‌شود.

گفتنی است، سال گذشته با تصویب شورای برنامه ریزی و هماهنگی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت، «حج؛ معنویت، خود باوری و اتحاد اسلامی» به عنوان شعار حج تمتع سال ۱۳۹۳ اعلام شده بود.

شایان ذکر است، اعزام زایران حج ۹۴، از اول شهریور ماه آغاز می‌شود و ۶۱ هزار و ۵۰۰ زایر ایرانی و ۲ هزار و ۵۰۰ نفر به عنوان عوامل اجرایی به حج تمتع اعزام می‌شوند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۳۰
رسول برنگی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی